2009-03-28

Som sagt, livet går vidare

För första gången sedan tisdags har jag haft nog energi för att orka ta en dusch... ohygieniskt jag vet, men jag funkar lite så när jag deppar... nu var det inte bara sorg som fick mig att stanna i sängen, även om det var sista droppen som gjorde att jag inte ens orkade gå iväg och träna med morsan. Får börja med det igen imorgon.

Men laga mat tänker jag inte göra idag, har fått 2 st rabattkuponger av killarna på sibylla så jag tänkte använda en av dem, men först måste jag åka till ica och handla... usch.

Men nu har de i alla fall plogat ute, även om det ser ut som det har regnat lite... jag har ingen koll så jag vet inte hur vädret har varit riktigt, men jag vågar nog cykla idag i alla fall, det vågade jag inte igår direkt, 2 dm snö och allt.

Blev kallad för sexig av exet idag, han var på mig på msn om bilder och för att få tyst på honom så skickade jag några bilder från förra året och tog även en ny bild och skickade... detta var innan jag duschade dock, så håret såg lite väl platt ut, men men han ville så gärna ha en ny bild. Vi kom fram till att det tas för få bilder på mig, då den senaste bilden på mig var från november dagen innan jag klippte håret kort och den tog jag själv, som ett slags "före"-bild... men jag tog aldrig nån "efter"-bild.
Fast sen tyckte han att jag skulle spara till långt hår igen och det har jag inte tålamod för.

Aja, får ta och klä på mig och åka iväg, annars hinner jag inte iväg innan ica stänger... klockan nio... ja, jag kan vara riktigt seg ibland :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar