2009-03-27

Nytt liv ny blogg

Det känns som om ett nytt liv har börjat för mig, så jag behöver då en ny blogg, en som inte är lika publikt som på aftonbladets blogg.

Min bästa väns pappa har dött. För mig så känns det som en i familjen har dött, då min bästa väns familj har varit som min extra familj sedan vi båda var 7 år, samma för henne, min familj har varit hennes extra familj och vi har alltid ställt upp för varandra.

Han fick en hjärnblödning natten mellan måndag och tisdag och ingen var förberedd på detta. Sedan somnade han in i onsdags. Alla säger att det var lika bra, hade han vaknat så hade det bara varit ett skal. Men det är fortfarande hemskt att han är död. Han var inte ens 60 år gammal. Han skulle ha fyllt 57 i sommar.

Jag försökte vara ett stöd för min bästa vän i tisdags, om jag var det kan bara hon svara för, men jag hoppas verkligen det. Sedan har jag varit hemma i min lilla grotta och knappt kunnat gå upp ur sängen och när jag kom upp, så satte jag mig vid datorn och kollade på Criminal Minds-avsnitt från säsong 1.

Jag känner mig garanterat bättre nu, jag börjar inte gråta hela tiden nu i alla fall. Sorgligt som det är, livet går tyvärr vidare. Men jag kommer att sakna honom.

RIP Gert
Jag älskar dig Puff

1 kommentar:

  1. Min Piff... Du var ett otroligt bra stöd för mig i tisdags! Jag fick ju i mig mat :)
    Pappa skulle fylla 57 till sommaren...

    Älskar dig Piff!

    SvaraRadera