2010-12-25

Bio med Ulliz

Gick på bio med Ulliz idag, vi gick och såg den nya Narnia-filmen, jag har visserligen redan läst böckerna men jag mindes inte så mycket innan faktiskt, men jag mindes några saker när jag såg filmen.

Jag och Ulliz mumsade på popcorn som vi hade poppat hemma hos mig innan vi gick iväg, men trots det köpte jag deras minsta meny medan Ulliz köpte en Mer.

Och nu har vi kommit hem till mig för en bra stund, myser i soffan och tittar på film samtidigt som vi snackar skit :)
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Böckerna är riktigt bra :-) Har inte sett senaste filmen än, men de tidigare. BBC-versionerna såg jag som barn. De är mysiga :-)

    SvaraRadera
  2. jag har läst alla böckerna utom den sista, jag klarade inte av det vid en viss punkt... men jag gillade också BBC-versionerna som barn :)

    SvaraRadera