2012-01-11

Usch för mardrömmar

Jag vaknade redan klockan fem imorse av en mardröm och jag kunde verkligen inte somna om. Vanligtvis när jag har en mardröm så handlar det om spindlar och ska jag vara ärlig så hade jag föredragit det.

Men denna gång så drömde jag att jag var hos mina föräldrar med min bror, svägerska och brorsdotter och mamma hade lagt min brorsdotter så hon skulle sova, men hon grät så rejält att det märktes att det var nåt fel på henne, så mamma plockade upp henne. Då spydde min brorsdotter och hon spydde upp rejält med blod, vilket gjorde att jag i drömmen drabbades av panik och började gråta rejält och då vaknade jag.

Så jag vaknade med den panikkänslan och spenderade en lång stund med att intala mig själv att det var bara en dröm, min brorsdotter mår bra, det är ingen fara. Men jag kunde inte somna om efter det.

Jag har hellre mardrömmar om spindlar än om mina nära och kära, jag hatar såna drömmar. Det är tur att jag sällan har såna mardrömmar.


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar