2011-03-01

Känslostormar

Jag är just nu full av känslor och ingen av dem är posiitiva, jag känner mig arg, sviken, rädd, ledsen, gråtfärdig och generellt nere. Jag har fått nyheter av en läkare och nyheten är fortfarande så färsk att jag har inte ens kommit inärheten av att smälta den, förstå innebörden ordentligt.

Allt jag vet att det är två möjliga personer som på sätt och vis har svikit mig, den ena har jag noll kontakt med och den andra har jag på fb och msn men det var ett bra tag sen vi pratade med varandra och jag vet inte hur jag ska hantera detta, jag vet ärligt talet varken ut eller.

Det värsta med det hela är att det kan antingen vara ingenting eller så kan det vara jätteallvarligt, läkaren tror inte det är någon fara, men hon sa även att vanligtvis så försvinner det av sig själv inom ett par år och för mig har det gått ca 3 år och det är kvar. Men det finns inget jag kan göra, utan jag måste vänta på provsvaret som kommer att ta några veckor.

Jag får helt enkelt hoppas på det bästa och vara förberedd på det värsta.
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra, vad det än är! *kram*

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med, men just nu finns det inget annat för mig än att vänta, vilket är jobbigast tror jag

    SvaraRadera