2021-01-22

Fullt ös, medvetslös! Nästan bokstavligen :P

 Jag vet att jag lovade ett längre inlägg om vad som har hänt, men jag har ärligt talat inte haft tid, eller energi, för att göra något annat än att däcka varje kväll eller vila hela dagen i sängen de få vilodagar jag har haft sedan nyåret.

Jag berättade att jag fick beviljat LSS service boende och blivit erbjuden en lägenhet, inflytt sker antagligen i mars, vilket är jättebra och det, men då har vi dilemmat att jag bor ju redan i en lägenhet, som är en bostadsrätt som jag har bolån på. Så jag måste alltså fixa med den med och det är det vi har gjort.

Jag kontaktade en mäklare innan nyår som kom och hälsade på redan 4 januari och han föreslog fotografering 20 januari med första visningen 1 februari. Vilket jag accepterade.

Efter det har det inte varit en lugn stund, mamma och jag har rensat, organiserat och gömt undan saker i lägenheten nästan varje dag, efter min förmåga, vilket är några timmar per dag, det varierade hur mycket jag orkade från dag till dag.

Men vi lyckades! Jag hade haft ont i svanken i flera dagar innan jag även fick ont i skulderbladet 19 januari, jag fick munsår och kroppen skickade flera varningssignaler om att göra mig sjuk om jag inte gav mig, men tack vare mamma så blev vi klara i tid. 

Bilderna blev jättefina och lägenheten ligger nu ute på Hemnet. Jag har en kort vilopaus fram till måndag, då börjar vi igen inför visningen. Jag har dock fått vila helt igår och idag, så förhoppningsvis orkar jag gå på loppis imorgon, jag har verkligen saknat det. Sedan kanske jag vågar utsätta mig för virrvarret som är Dollarstore, men vi får se.

Men nu blir det att "hoppa" i säng. För jag är fortfarande väldigt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar