2011-06-06

Min åsikt om epaden


Jag är helt kär, jag använder surfplattan hela tiden och jag har inte startat min netbook på flera dagar, för allt som den kan göra, kan även surfplattan göra, fast snabbare och bättre. Enda problemet är att det är väldigt ovant att skriva med touch, även om den är smart för den kommer ihåg ord och hur jag skriver, så jag får en massa förslag hela tiden och detta blir nog bara bättre med tiden. Jag använder Asus inbyggda tangentbord över android, trots bristen på ååö, just för att jag får förslag.

Jag ska bara testa batteritiden ordentligt, för den funkar precis som en android-mobil, kan ha den i viloläge och då drar d s n knappt nåt batter alls, häromdagen klarade den 21 timmar på en laddning. Så idag ska jag köra film på denna tills den dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar