2011-05-21

I'm very happy!! :D

Jag är just nu överlycklig, jag lyckades hitta ett forum som försvann för nästan ett halvår för mig och som jag har haft problem att hitta tillbaka till, trots mina försök, då forumet fick hitta ett nytt hem, så gamla adressen funkade inte och google var inte samarbetsvillig för fem öre för en gångs skull. En bidragande orsak var nog att från nyåret till mitten av mars så fanns forumet helt enkelt inte, så då var det lite svårt att hitta den.

Så jag gjorde väldigt många försök i januari och februari tills jag gav upp och var väldigt sorgsen för det var ett väldigt bra svenskt forum, det fanns många olika människor där i båda könen och i alla åldrar, från 12 upp till 80 eller något sånt och alla som kom dit hade ett gemensamt intresse (Sagan om Isfolket och Margit Sandemo generellt ni som undrar) men vi hade en stor övrigt-del med med olika lekar, nonsenstrådar, vi delade med oss av våra egna alsters oavsett vad det var osv. Det var en sån härlig stämning på det forumet att jag älskade att sticka dit när jag inte mådde så jättebra och behövde lite uppmuntran, så jag har verkligen saknat forumet.

Jag gjorde inga försök att hitta forumet igen efter februari men idag så var jag lite uttråkad och hittade inget vettigt att läsa på de andra forums som jag kollar in dagligen, så jag gjorde ett nytt försök och till min stora glädje så hittade jag forumet igen :D nu får jag bara hoppas att de inte behöver byta ställe snart igen, då jag inte är så flitig på att kolla in just den delen av forumet :P

2 kommentarer:

  1. Vad kul :-) Skönt att du hittade det igen!

    SvaraRadera
  2. japp och jag hittade även dem på facebook, så nu kommer jag alltid att kunna hitta forumet :D

    SvaraRadera